عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

پاسخگویی استاندار قزوین به درخواست‌های مردمی از طریق سامد

{filetitle} {faces}

استاندار قزوین با حضور در مرکز سامد مستقر در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: این سامانه برخط پل ارتباطی میان مردم و دولت است و شهروندان می‌توانند با تماس با آن مطالبات و پیشنهادهای خود را با مدیران دولت در میان بگذارند.



به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، وی اظهار داشت: همه مدیران ضمن برگزاری ملاقات هفتگی باید پاسخگویی و ارتباط با مردم از طریق این سامانه را نیز مورد توجه و در دستور کار خود قرار دهند.



هدایت‌الله جمالی‌پور، با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و باید همه سعی و انرژی خود را در راه خدمت بی‌منت به آنان صرف کنیم، خاطرنشان کرد: مدیران باید همواره در دسترس مردم قرار باشند و بدانند که شآنی بالاتر از خدمت به مردم ندارند.



همچنین به گزارش برنا، استاندار قزوین در جریان حضور امروز سه‌شنبه در مرکز سامد به سوالات و مطالبات 27 نفر از شهروندان پاسخ داد. بیشتر افرادی که امروز در تماس تلفنی با استاندار قزوین مشکلات خود را مطرح کردند خواستار رسیدگی به مشکلات ناشی از نحوه واگذاری زمین، تنظیم سند و تغییر کاربری بودند.



دریافت مطالبات از پیمانکاران، تامین آب شرب و کشاورزی در برخی مناطق، جابجایی تیرهای چراغ برق در روستاها، اشتغال، مساعدت و کمک مالی از دیگر درخواستهایی بود که شهروندان در تماس با مرکز سامد با استاندار قزوین مطرح کردند. علاوه بر اینها، تعدادی از شهروندان در گفتگو با استاندار قزوین از عملکرد برخی مدیران تشکر کردند.





استاندار قزوین معمولا هر یک ماه یک بار در مرکز سامد به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان است. شهروندان می توانند با شماره تلفن ارتباط مردمی 111 تماس گرفته و سوالات و درخواست های خود را با مدیران استان مطرح کنند.


کلمات کلیدی

آخرین اخبار