پاسخگویی استاندار آذربایجان شرقی به درخواستهای مردمی
محمدرضا پورمحمدی پس از ثبت درخواستهای شهروندان، دستورهای لازم برای پیگیری مشکلات آنها را از سوی دستگاههای مرتبط، صادر و با تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی برای تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی گفتوگو کرد.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان شرقی در جریان این برنامه که روز سهشنبه برگزار شد، با قدردانی از همکاران استانداری که در مرکز سامد پاسخگوی تماسهای مردم هستند، گفت: بر اساس دستورالعمل، همه مسئولان مکلفند طبق برنامه و با اطلاعرسانی قبلی در این مرکز حضور یابند و مشکلات مراجعان را پیگیری کنند.
وی عنوان کرد: هیچ یک از درخواستهای مردمی نباید در گیر و دار بروکراسیهای پیچیده اداری بماند و باید همه تلاشها برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم و رفع آنها به کار گرفته شود.
سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادها، شکایتها و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را با آن مطرح کنند.
هدف از راهاندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی است.
ارتقا و توسعه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱) که از ضریب نفوذ بالایی در دستگاههای اجرایی برخوردار است، با اصلاح رویکردهای خدمترسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.




















