سامد، بستری مناسب برای توسعه خدمترسانی به مردم
سید موسی خادمی، امروز دوشنبه با حضور در مرکز سامد استانداری به تماسهای مردم پاسخ داد. استاندار لرستان در جریان برگزاری برنامه پاسخگویی، اظهار داشت: راهاندازی این سامانه بستر تقویت ارتباط مردم با مدیران و مسئولان است که میتواند نقش مهمی در تقویت خدمترسانی به مردم و رفع مشکلاتشان داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری شبستان وی تصریح کرد: راهاندازی این سامانه یکی از ابتکارات و اقدامات بسیار خوب دولت در راستای عدم حضور فیزیکی مردم در ادارات و پیشگیری از شیوع ویروس کروناست.
خادمی خاطرنشان کرد: امروز سامانه پاسخگویی تلفنی به مردم، در سراسر کشور و از جمله در استان لرستان مورد توجه قرار گرفته است و به خصوص در شرایط کنونی به صورت روشنتر و تخصصیتر مدنظر مدیران قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان لرستان و در طول سال مدیران کل دستگاههای اجرایی و همچنین مدیران استانداری با حضور در این سامانه پاسخگوی مردم به صورت مستقیم هستند، گفت: امروز این افتخار را داشتیم که با حضور در این برنامه با تعدادی از هم استانیهای عزیز در مورد مشکلات آنها صحبت کنیم.
خادمی در ادامه با اشاره به مشکلات مطرح شده، گفت: نوع مشکلات متفاوت بوده و بعضی از موارد مشکل قانونی دارند و بعضی ممکن است در اثر کم کاری دستگاهها به وجود آمده باشند و صرفنظر از نوع مشکل همین که مردم این فرصت را پیدا می کنند تا مشکلات خود را مستقیماً با مسئولان مطرح کنند، کاری ارزشمند است.
استاندار لرستان در پایان اظهار کرد: امید می رود با انجام این فرآیند بخش قابل توجهی از مشکلات مردم که با آن مواجهند در سیستم اداری استان حل شود.




















