حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی در ستاد اداره کل راه و شهرسازی مازندران بهمنظور بررسی روند پاسخگویی
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری با حضور در محل استقرار ستاد ارتباطات مردمی در اداره کل راه و شهرسازی مازندران در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزههای مختلف قرار گرفت.
حجتالاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی و روحالله بیات، مدیرکل رسیدگی به شکایات و درخواستهای مردمی این مرکز، در جریان سفر رئیسجمهور به استان مازندران در محل استقرار میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران حضور یافتند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن بازدید از بخشهای مختلف، در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزههای مختلف این وزارتخانه در استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
در این بازدید نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای، راه و شهرسازی، راه آهن، بنیاد مسکن، بنادر و دریا نوردی، ساخت و توسعه راهها، هواشناسی، بانک مسکن، آزمایشگاه و مکانیک خاک و فرودگاه، مهمترین مطالبات مردمی را به رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری گزارش دادند.
ستاد ارتباطات مردمی در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم در تمامی حوزههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفندماه همزمان با سفر ریاستجمهوری به استان مازندران برپا شد.




















