گفتوگوی استاندار زنجان با مردم در سامانه سامد
استاندار زنجان در این برنامه با بیان اینکه مواردی که قانونی بوده و قابلیت اجرا داشته باشند به مدیران ارجاع داده میشود، گفت: از مسئولان و مدیران دستگاهها انتظار میرود موارد ارجاعی را بهشخصه و با جدیت تا حصول نتیجه، پیگیری کنند.
به گزارش ایرنا، فتحالله حقیقی اظهار داشت: ارتباط تلفنی و دیدار چهرهبهچهره با مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنها امیدواری در جامعه ایجاد میکند.
وی پاسخگویی تلفنی و دیدارهای چهرهبهچهره برای رفع مشکلات مردم را نتیجهبخش خواند و خاطرنشان کرد: همانگونه که ملاحظه شد امروز چند نفر از تماسگیرندگان، شهروندانی بودند که قبل از این تماس گرفته بودند و امروز برای تشکر و قدردانی از بابت حل مشکل خود با سامانه تماس گرفتند.
حقیقی تصریح کرد: شهروندان عزیز باید توجه داشته باشند که مدیران، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها در چهارچوب قانون انجام میدهند و برخی موارد از جمله درخواست شغل در واحدهای تولیدی بزرگ، نیازمند شرکت در آزمون ورودی است و در صورت کسب امتیازات لازم، محقق میشود.
در این ارتباط تلفنی که روز پنجشنبه صورت گرفت، معاونان استاندار نیز به همراه شماری از مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی استان برای تسهیل و تسریع در حل مسائل و مشکلات شهروندان به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند. دو نفر از تماسگیرندگان، متقاضی دیدار حضوری با استاندار زنجان بودند که بدون وقفه، مورد موافقت استاندار قرار گرفت و این ملاقات بلافاصله بعد از اتمام زمان پاسخگویی، عملی شد.
تماسهای امروز شهروندان زنجانی در بخشهای مختلف مانند درخواست شغل، مسائل اجتماعی، مدیریت شهری، پروژههای عمرانی، عدم توانایی در پرداخت تسهیلات و جریمه دیرکرد، کمکهای مالی، قرار گرفتن تحت پوشش نهادهای حمایتی، بازنشستگان و واحدهای صنعتی بود.
استاندار زنجان علاوه بر برگزاری منظم برنامههای ملاقات مردمی با اقشار مختلف مردم، مدیران دستگاههای اجرایی را مکلف کرده تا با حضور منظم در سامانه سامد، پاسخگوی سوالات و مسائل مردم باشند.
مردم با صبوری نتیجه پیگیریها را میبینند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز که پاسخگوی بخشی از تماسها بود، گفت: مشکلات شهروندان توسط مدیران، پیگیری و رفع میشود و مردم اگر صبور باشند نتیجه پیگیریها را در عمل مشاهده میکنند.




















