عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

پاسخگویی سه مدیر استان خراسان رضوی به تماس‌های شهروندان

{filetitle} {faces}

پاسخگویی مدیران خراسان رضوی که از طریق تلفن ۱۱۱ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح چهارشنبه ادامه داشت، درخواست‌ها و شکایات مردمی مطرح و ثبت شد.



به گزارش ایرنا،‌درخواست رسیدگی به وضعیت جانبازان زیر ۲۵ درصد، مشکلات جانبازان و ایثارگران از جمله بیمه تکمیلی، وام خوداشتغالی، تبدیل وضعیت استخدامی، اشتغال فرزندان و واگذاری زمین از مهمترین درخواست‌های ارائه شده توسط شهروندان بود که مدیرکل بنیاد شهید به این تماس‌ها پاسخگویی کرد.



همچنین درخواست پیگیری مشکلات مالیاتی نظیر اعتراض به مالیات تعیین شده، تقسیط بدهی و درخواست تسهیلات برای توسعه فعالیت اقتصادی نیز از اهم تماس‌ها در حوزه امور مالیاتی و اقتصادی بود.



به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل مرکز سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.



سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.



با هماهنگی مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی، از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۴ نفر از مدیران استان با حضور در محل استقرار سامد استان بطور مستقیم و بلا واسطه به تماس های مردم از سراسر استان پاسخ داده‌اند.



 


کلمات کلیدی

آخرین اخبار