پاسخگویی استاندار گیلان به تماسهای شهروندان با سامانه 111
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری گیلان، ارسلان زارع عصر سهشنبه در راستای پاسخگویی به درخواستهای شهروندان در جریان تماسهای مردم ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را برای اقدام به هریک از معاونان، مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاههای اجرایی استانی صادر کرد.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاههای دولتی منعکس کنند و دستگاه های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.




















