فعالیت قرارگاه پاسخگویی و نظارت حتی در تعطیلات نوروزی
روزهای پایانی سال و مشغلهها و دغدغههای خاص این روزها و همچنین در پیش بودن تعطیلات نوروزی باعث نشده تمرکز، نظارت و پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری بر خدمترسانی مطلوب دستگاههای دولتی در ستاد و استانها به مردم کاهش پیدا کند بلکه این مرکز با راهاندازی قرارگاهی تحت عنوان «ضیافت خدمت» تدارک ویژهای برای استمرار نظارت بر عملکرد دستگاهای خدمترسان بویژه در بازار شب عید و پاسخگویی به مردم در این مدت در نظر گرفته است.
به گزارش روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری، با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و ضرورت هماهنگی دستگاهها برای عدم توقف خدمترسانی به مردم در این روزها، این قرارگاه با محوریت اداره کل رسیدگی به شکایات و درخواستهای مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری جهت هماهنگی تمامی دستگاهها، وزارتخانهها و استانداریها در خصوص پاسخگویی به سوالات، درخواستها، شکایات و پیشنهادات شهروندان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان راهاندازی و گزارش فعالیت و اقدامات این کمیته نیز به سمع و نظر رئیسجمهور و مردم شریف ایران خواهد رسید.
در این راستا احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری در بازدیدی سرزده از یکی از فروشگاههای زنجیرهای سطح شهر به بررسی چگونگی و کیفیت تأمین و عرضه مایحتاج مردم پرداخت و بهصورت میدانی ضمن بازدید از تعدادی از غرفهها با شهروندان حاضر در فروشگاه نیز گفتوگو و از نزدیک در جریان دغدغهها و همچنین پیشنهادات آنان قرار گرفت.
ایشان همچنین درخصوص گزارش مردمی یک مراجعهکننده در خصوص تاخیر در عرضه یکی از مایحتاج ضروری دستور رسیدگی آنی و تهیه گزارش را صادر کردند.






















