عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

حجت‌الاسلام صالحی: پیگیری بیش از 2میلیون و 700 هزار تماس‌ با مرکز ارتباط مردمی/ تمامی اعضای کابینه پای خط مردم و ارتباط بی‌واسطه با مردم قرار دارند

{filetitle} {faces}

رئیس مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری گفت: بیش از سه میلیون درخواست و مطالبه توسط مردم به مرکز منتقل شده و تماس تلفنی مردمی داشته‌ایم که بیش از 2 میلیون و 700 هزار از این تماس‌ها پیگیری و به نتیجه رسیده است.



حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباط مردمی ریاست‌جمهوری در حاشیه حضور رئیس جمهور در این مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری وظیفه اصلی‌اش ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و دولت است و این موضوع در دولت مردمی با توجه به جایگاه اساسی که مردم دارند بیشتر از قبل مورد توجه دولت قرار دارد و آن را پیگیری می‌کند.



وی افزود: بر همین اساس تلاش کرده‌ایم که با رویکرد جدید دولت که نگاه مردم‌محوری دارد، این مرکز نقشش را پررنگ‌تر از قبل ایفا کند و در همین راستا همه ارکان دولت را اعم از اعضای کابینه و تمامی استانداران، فرمانداران و مسئولین بخش‌های مختلف نظام اجرایی دولت را پای کار مردم آوردیم و تا الآن الحمدالله این ارتباط دو سویه هم در سفرهای استانی و هم در بحث ارتباطات مردمی محقق شده است.



رئیس مرکز ارتباط مردمی ریاست‌جمهوری، گفت: بیش از سه میلیون درخواست و مطالبه توسط مردم به مرکز منتقل شده که بالغ بر 90 درصد از این موارد در پیگیری‌ها انجام شده و به نتیجه رسیده است و بقیه آن در چرخه رسیدگی و پیگیری قرار دارد و به نوعی می‌شود گفت که بیش از 2 میلیون و 700 هزار از این تماس‌ها، پاسخگویی انجام شده است.



حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: از جمله سیاست‌هایی که این مرکز دارد و به عنوان سیاست اصلی خود از آن نام می‌برد؛ اقدام یا اقناع است که در این مورد یا باید کار برای آن شخصی که مطالبه کرده انجام شود و یا اینکه قانع شود که این کار اگر امکانش نیست در بحث ضوابط قانونی امکان اقدام این موضوع وجود ندارد و این موضوع جزو سیاست‌های این مرکز قرار گرفته است.



وی ادامه داد: تسهیل در دسترسی‌های مردم و همه مسئولین و همه ارکان دولت هم از شعارهایی بوده است که مرکز، پیگیری کرده و به همین منظور سامانه 111 در سراسر کشور و سامانه 6133 در مرکز، توانسته این ارتباط راحت و سریع را برای همه مردم کشورمان برای دسترسی راحت به مسئولین ساماندهی کند و الحمدالله تا الآن هم این موضوع محقق شده است.



رئیس مرکز ارتباط مردمی ریاست‌جمهوری در ادامه، گفت: از اقدامات دیگری که مرکز انجام داده است و با عنوان سیاست کلی و رویکرد خود تعریف کرده، این است که به صورت شبانه‌روزی ایفای نقش کند و سامانه‌های ما در تمام شبانه‌روز و در روزهای تعطیل فعال و پاسخگوی مطالبات مردم باشند و مطالبات مردم را رسیدگی کنند.



وی ادامه داد: ما در بحث ارتباطات مردمی تا امروز، 645 هزار و 625 ملاقات، مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی ما در سطوح استانی با مردم داشته‌اند و 25 هزار و 521 تماس مستقیم از طرف مردم صورت گرفته که مدیران ما مستقیم پای خط آمده و از طریق سامانه 111 پاسخگوی مردم بود‌اند.



حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به حضور وزیر ارشاد و رئیس‌جمهور در این مرکز، گفت: تا امروز 17 عضو از کابینه دولت در مرکز ارتباطات مردمی حضور پیدا کرده و پاسخگوی مردم بوده‌اند که این نشان از اهتمام دولت به این موضوع دارد و همین طور حضور شخص رئیس‌جمهور در این مرکز هم از اهتمام و نگاه ویژه ایشان به این موضوع حکایت دارد و از این جهت خوشحال هستیم که از شخص رئیس‌جمهور و تمامی اعضای کابینه پای خط مردم و بحث ارتباطات بی‌واسطه با مردم قرار دارند.


کلمات کلیدی

آخرین اخبار