عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

تشریح فعالیت میزهای ارتباطات مردمی در مازندران توسط حجت‌الاسلام صالحی

{filetitle} {faces}

در آستانه سفر رئیس‌جمهور به مازندران میز‌های ارتباطات مردمی در حوزه‌های مختلف وزارتی و سازمانی فعال شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در گفتگو با بخش خبری ۲۰ شبکه مازندران گفت: سایت مرکز ارتباطات مردمی به عنوان بهترین راه برای درج سوابق و درخواست‌های مردمی به آدرس 111.ir است که مردم می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت کنند.

او افزود: هدف از راه اندازی این سامانه ثبت خواسته‌های مردم به جای نامه‌نگاری است که فرصت بهتری را برای ارتباط مردم با هیات دولت و رییس جمهور فراهم می‌کند.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: افرادی که با این سامانه ارتباط می‌گیرند مشخصات و درخواست خود را ثبت می‌کنند و بلافاصله پس از سفر رئیس جمهور تمامی مطالبات مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بررسی و کد رهگیری برای تماس‌گیرندگان ارسال می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: علاوه بر سامانه ۱۱۱ میز‌های ارتباطات مردمی با حضور معاونین وزرا و نمایندگان تام الاختیار راه اندازی شده است.

حجت الاسلام احمد صالحی با بیان اینکه محل استقرار میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی در استان مازندران با نصب بنر‌هایی در سطح شهر ساری اطلاع رسانی شده است، افزود: مردم می‌توانند به این مجموعه‌ها مراجعه و درخواست خود را به صورت حضوری پیگیری کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: تمام تلاش این مرکز این است که درخواست‌های مکتوب مردم به حداقل برسد و این درخواست‌های از مسیر سامانه ۱۱۱ دریافت و پاسخ داده شود.

بر اساس این گزارش، به همت و پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در ۳۰ نقطه از استان میز‌های ارتباطات مردمی نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده تا مردم شریف این خطه با توجه به موضوعات خود دسترسی آسان‌تر و سریع‌تری به نمایندگان وزارتخانه‌ها داشته و مطالبات و موضوعات مدنظرشان را مطرح و پیگیری کنند.

کلمات کلیدی

آخرین اخبار