بازدید رئیس جمهور از روند فعالیت مرکز ارتباطات مردمی در رشت
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این بازدید از نزدیک در جریان روند رسیدگی به ثبت درخواستها و مشکلات مردم استان گیلان و چگونگی پاسخگویی به این درخواستها قرار گرفت.
رئیس جمهور در جریان سفر به استان گیلان عصر جمعه از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در رشت بازدید و بر لزوم پاسخگویی دقیق و سریع به درخواستها و مطالبات مردمی تاکید کرد.
مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری در هر سفر استانی تلاش دارد بهصورت فعال و متمرکز و با بهره گیری از ظرفیت نیروهای جهادی و خدوم استانداریها در قالب قرارگاه شهید سلیمانی، درخواستها، شکایات و مطالبات فردی و جمعی شهروندان را دریافت و در کمترین زمان ممکن و با سرعت و دقت پیگیری کند.
این مرکز به عنوان پل ارتباطی مردم با رئیسجمهور و تمامی ارکان دولت توانسته علاوه بر ثبت نامهها و درخواستهای مردمی در سفرهای استانی، اقدامات و پیگیریهای موثر در راستای تحقق شعار مردمی بودن دولت سیزدهم را انجام دهد.
مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری به منظور سهولت و سرعت گرفتن دریافت و پیگیری درخواستهای مردمی، علاوه بر دریافت نامهها و اخذ مطالبات در مراحعات حضوری از طریق سامانه تلفنی 111 و وبسایت 111 نیز اقدام به دریافت و ثبت درخواستها میکند.
همچنین در تمامی سفرهای استانی میز ارتباطات مردمی با حضور وزیران یا معاومین و نمایندگان تامالاختیار وزارتخانهها و دستگاههای دولتی مشغول خدمترسانی به مردم میشوند.
در این راستا و در جریان ملاقاتهای مردمی، مطالبات هزاران نفر از شهروندان بهصورت تخصصی و با حضور مسئولان و کارشناسان بیش از ۳۰مجموعه دولتی مرتبط و همزمان با سفر در استان مورد رسیدگی و به مراجعین حضوری گزارش میشود.




















