با پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری صورت گرفت؛ مدیران دستگاههای اجرایی آذربایجانغربی پای درد و دل آشوریان و ارمنیها نشستند
مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری همزمان با آغاز سال نو میلادی و در یک اقدام منحصر به فرد تدارک ویژهای برای پاسخگویی به درخواستها و دغدغههای هموطنان مسیحی در نظر گرفت و با برپایی میز خدمت در کلیساهای کشور شرایط گفت و گوی بیواسطه هموطنان مسیحی، ارمنی و آشوری با مسئولان را آسانتر از همیشه کرد.
در این زمینه نخستین میز خدمت در کلیسای وارطان تهران با حضور استاندار تهران و رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری برگزار شد. حجتالاسلام والمسلمین احمد صالحی در جریان گفت و گو با هموطنان مسیحی تاکید کرد که دولت مردمی تلاش دارد چتر خدمت را فارغ از دین و آیین شهروندان که ذیل نام زیبای ایران و پرچم کشورمان زندگی میکنند گسترش دهد و با افتخار اعلام میکنیم که خدمتگزار ملت هستیم.
به دنبال برپایی این میز خدمت و با پیگیری مرکز ارتباطات ریاست جمهوری مدیران دستگاههای اجرایی آذربایجانغربی پای درد و دل آشوریان و ارمنیها نشستند.
به گزارش ایرنا، منصور میرزایی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی در این باره گفت: امروز مسوولان استانی پای درد و دل ۵۶ نفر از آشوریان و ارمنیهای ساکن ارومیه نشستند تا تصمیمات و راهنماییهای لازم جهت رفع مشکلات و درخواستهای آنان ارایه کنند.
وی با بیان اینکه در مدت سه ساعت برپایی این میز خدمت بیش از ۸۸ درخواست به ثبت رسید، افزود: عمده درخواستها مربوط به حوزه مدیریت شهری، بنیاد مسکن و تامین اجتماعی بود که دستورهای لازم جهت بررسی و رفع آنان صادر شد.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجانغربی ادامه داد: در این بازدید معاونین سیاسی، اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی و استاندار، فرماندار ارومیه، بخشداران و مدیران کل بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی حضور داشتند.
میز خدمت برگزار شده برای آشوریان و ارمنیهای مقیم ارومیه بازتاب مثبتی در شبکههای اجتماعی داشته است و نشان داد که جمهوری اسلامی بر خلاف سمپاشیهای معاندین، حتی در مناطق نیز به اقلیتهای دینی توجه داشته و پیگیر حل مشکلات آنان است.




















