عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

مطالبات عمرانی، بیشترین درخواست‌های شهروندان در سامانه 111 خراسان شمالی

{filetitle} {faces}

مهدی کرامتی با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها با سامانه ۱۱۱ استان در حوزه عمران شهری و روستایی است درباره نیازها و درخواست‌های مطرح شده توسط مردم اظهار داشت: در مقطعی از زمان، درخواست مساعدت معیشتی، بیشترین نیاز مراجعه کنندگان بود اما اکنون درخواست‌ها به بهبود وضعیت عمران و آبادی شهری و روستایی سوق یافته است.



وی خاطرنشان کرد: از نیمه دوم سال ۹۸ تاکنون، ٢٢ نفر از مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران شهرستان‌ها، در دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری حضور یافته اند و پاسخگوی ۸۱۶ مورد تماس بوده‌اند.



وی افزود: از این تعداد تماس و درخواست، برای ۵۱ مورد اقدام مثبت انجام  و پیگیری‌ها منجر به نتیجه شده و ۴۹ مورد در دست اقدام و پیگیری است و پاسخگویی به مابقی درخواست‌ها در چهارچوب قوانین میسر نشده است.



مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این مدت، ۸۶ مورد مشاوره و راهنمایی به شهروندان داده شده است. کرامتی گفت: یکی از راهبردهای اساسی دولت دهم و یازدهم ارتباط موثر با مردم، تکریم ارباب رجوع، پاسخ به درخواست مردم و رسیدگی به شکایت ها است، البته این، راهبرد نظام است و دولت هم بر آن تاکید دارد.



وی اظهار داشت: برای اینکه تکریم ارباب رجوع، محقق شود و ارتباط با مردم موثر و بهینه باشد، دولت تلاش دارد تا از تمام ظرفیت ها استفاده کند و شماره تلفن ۱۱۱ به عنوان یکی از کانال های ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، راه اندازی شد.



مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی افزود: اکنون هر فرد در هر نقطه از کشور، با تماس با این شماره با سایت پاسخگویی سامد استان ارتباط برقرار می‌کند.


کلمات کلیدی

آخرین اخبار