قدردانی معاون رئیسجمهور از رویکرد جدید مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری در رسیدگی به درخواستهای مردم
معاون رئیس جمهور در امور مجلس با حضور در محل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از بخشهای مختلف آن بازدید و از زحمات و خدمات کارکنان این مجموعه در جهت پاسخگویی بدون منت و پیگیری خالصانه، صادقانه مشکلات مردم قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، سید محمد حسینی در این بازدید با گزارش حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جریان رویکرد جدید این مرکز درراستای رسیدگی و پیگیری نامه ها و تماسهای تلفنی مردم قرار گرفت.
معاون رئیس جمهور در این بازدید همچنین شخصاً به تماس های تلفنی ۱۴ نفر از شهروندان پاسخ داده و آنان را برای حصول نتیجه راهنمایی و برای حل مشکلات و درخواست های ایشان قول پیگیری داد.
دکتر حسینی با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی از جایگاه مهم و تاثیرگذاری در بهبود و تعمیق ارتباط مردم و دولت برخوردار است اظهارداشت: در این مرکز این فرصت و امکان وجود دارد که ارتباط مردم و دولت که متاسفانه بخاطر بی توجهی در دوره گذشته، آسیب دیده، ترمیم و تقویت شود.
معاون رئیس جمهور کارکنان این مرکز ارتباطات مردمی را به جدیت و اهتمام ویژه د رسیدگی و ایجاد اطمینان خاطر در مردم برای پیگیری درخواست ها و پیشنهاداتشان توصیه کرد و گفت: بی تردید با اخلاص و پیگیری های صادقانه ای که در پاسخ به همه درخواست های مردمی دارید و نقش موثری که در رفع مشکلات و گرفتاری های مردم ایفا می کنید، از اجر و پاداش الهی برخوردار هستید.




















