وزیر رفاه در پاسخگویی برخط به تماسهای مردمی: هیچ مددجویی نیازمندی پشت درهای سازمان بهزیستی قرار ندارد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، تلفنی پاسخگوی مشکلات و چالشهای مردم شد.
در یکسالگی فعالیت سامانه پاسخگویی برخط دولتمردان تبیین شد: صدور ۶۰۱ دستور برای حل مشکلات مردم/ دستگاههای برتر کدامند؟
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در یکسالگی فعالیت سامانه پاسخگویی برخط دولتمردان از صدور ۶۰۱ دستور برای حل مشکلات مردم خبر داد و دستگاههای برتر در پیگیری مطالبات مردمی را معرفی کرد.
حضور معاون علمی و فناوری رئیسجمهور در مرکز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی به تماسهای مردمی/ بنیادهای نخبگانی استانی تقویت میشود
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور امروز - هفتم آذرماه - با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به سوالات شهروندان در حوزه کاری خود پاسخ داد.
حجتالاسلام صالحی در رزمایش بزرگ یکصد هزار بسیجی اصناف: تفکر بسیجی اجازه نمیدهد کاری بر زمین بماند
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: بسیجی حتی بدون کارت و پرونده خود را بسیجی میداند و تفکر بسیجی اجازه نمیدهد کاری بر زمین بماند.
نشست ارزیابی عملکرد استانداری کرمان در حوزه ارتباطات مردمی با حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی و استاندار
بهدنبال سلسله نشستها هماندیشی و ارزیابی عملکرد با استانداران سراسر کشور و در پی ابتکار مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به منظور تقویت تعامل پیوسته و پویا با استانداریها، نشست مشترک حجتالاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری و مدیرانکل مرکز با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان و هیأت همراه در مرکز ارتباطات مردمی برگزار شد.
نشست قرارگاه اجتماعی خدمترسانی در سفرهای استانی دولت برگزار شد
قرارگاه اجتماعی خدمترسانی در سفرهای استانی هیات دولت، با عضویت دستگاههای حمایتی و تشکلهای مردمی به ریاست حجتالاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تشکیل شد.
بازدید سرزده حجتالاسلام صالحی در سازمان ثبت احوال کشور
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری از بخشهای مختلف سازمان ثبت احوال کشور بازدید کرد. وی بیان داشت: یکی از درخواستهای مردم تسریع در صدور کارتهای ملی است که با تمهیدات به عمل آمده از سوی سازمان ثبت احوال این امر با سرعت بیشتری در حال انجام است.
وزیر اقتصاد در سومین حضورش در مرکز ارتباطات مردمی: پیگیری هوشمندسازی سهمیه سوخت در وزارت اقتصاد/ دولت سیزدهم به دنبال توسعه تولید است
سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: موضوع سوخت به وزارت نفت برمیگردد اما وزارت اقتصاد، هوشمندسازی سهمیه سوخت را ذیل یکی از مشاوران وزیر پیگیری میکند و یک تیم تخصصی روی این موضوع متمرکز کرده است.
قدردانی وزیر بهداشت از مرکز ارتباطات مردمی/ وزیر بهداشت: داروی بیماری اس ام ای توسط یک شرکت دانش بنیان ساخته شد
وزیر بهداشت و درمان با اعلام این خبر که یک شرکت دانش بنیان موفق شده که داروی اس ام ای را تولید کند، بیان کرد: این شربت توسط یک شرکت دانش بنیان تولید شده است و تا پایان سال با تولید گسترده در اختیار بیماران اس ام ای قرار میگیرد.
افتتاح نمایشگاه اشتغال مددجویان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی/ حجتالاسلام صالحی: رئیس جمهور بر بهرهمندی از ظرفیتهای مردمی در حوزه اقتصاد تاکید دارند
نمایشگاه اشتغال مددجویان چهارمحال و بختیاری با حضور حجتالاسلام والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افتتاح شد.




















