عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...
لیست اخبار صفحه :17
آنچه این روزها در «کوچه خدمت» می‌گذرد

آنچه این روزها در «کوچه خدمت» می‌گذرد

معبر خدمت. یا سعی بین صفا و مروه! شاید کمی عجیب بنظر برسد اما حقیقت بسیاری از کارهای بزرگ، وقتی آشکار می‌شود که در روایات و احادیث به اصل داستان میرسیم. شاهراهی که برای اولین بار در دولت سیزدهم، مردم را در ارتباطی مستقیم به وزرا متصل میکند، کوچه ای قدیمی ست که طی چندین دهه گذشته، پای حتی یک معاون وزیر هم بدان باز نشده بود اما از حدود یکسال پیش تاکنون در فرایندی تحول‌گرایانه و ماندگار، تمام مسئولین دولتی از شخص آقای رئیس جمهور تا اعضای هیات دولت در هوای خدمت این کوچه نفس کشیدند تا اثبات نمایند ادعا به حرف نیست و مرد عمل می‌طلبد.

در یک‌سالگی فعالیت سامانه پاسخگویی برخط دولتمردان تبیین شد: صدور ۶۰۱ دستور برای حل مشکلات مردم/ دستگاههای برتر کدامند؟

در یک‌سالگی فعالیت سامانه پاسخگویی برخط دولتمردان تبیین شد: صدور ۶۰۱ دستور برای حل مشکلات مردم/ دستگاههای برتر کدامند؟

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در یک‌سالگی فعالیت سامانه پاسخگویی برخط دولتمردان از صدور ۶۰۱ دستور برای حل مشکلات مردم خبر داد و دستگاههای برتر در پیگیری مطالبات مردمی را معرفی کرد.

حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مرکز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی به تماس‌های مردمی/ بنیادهای نخبگانی استانی تقویت می‌شود

حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مرکز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی به تماس‌های مردمی/ بنیادهای نخبگانی استانی تقویت می‌شود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور امروز - هفتم آذرماه - با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به سوالات شهروندان در حوزه کاری خود پاسخ داد.

نشست ارزیابی عملکرد استانداری کرمان در حوزه ارتباطات مردمی با حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی و استاندار

نشست ارزیابی عملکرد استانداری کرمان در حوزه ارتباطات مردمی با حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی و استاندار

به‌دنبال سلسله نشست‌ها هم‌اندیشی و ارزیابی عملکرد با استانداران سراسر کشور و در پی ابتکار مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به منظور تقویت تعامل پیوسته و پویا با استانداری‌ها، نشست‌ مشترک حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری و مدیران‌کل مرکز با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان و هیأت همراه در مرکز ارتباطات مردمی برگزار شد.

بازدید سرزده حجت‌الاسلام صالحی در سازمان ثبت‌ احوال کشور

بازدید سرزده حجت‌الاسلام صالحی در سازمان ثبت‌ احوال کشور

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری از بخش‌های مختلف سازمان ثبت‌ احوال کشور بازدید کرد. وی بیان داشت: یکی از درخواست‌های مردم تسریع در صدور کارت‌های ملی است که با تمهیدات به عمل آمده از سوی سازمان ثبت احوال این امر با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وزیر اقتصاد در سومین حضورش در مرکز ارتباطات مردمی: پیگیری هوشمندسازی سهمیه سوخت در وزارت اقتصاد/ دولت سیزدهم به دنبال توسعه تولید است

وزیر اقتصاد در سومین حضورش در مرکز ارتباطات مردمی: پیگیری هوشمندسازی سهمیه سوخت در وزارت اقتصاد/ دولت سیزدهم به دنبال توسعه تولید است

سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: موضوع سوخت به وزارت نفت برمی‌گردد اما وزارت اقتصاد، هوشمندسازی سهمیه سوخت را ذیل یکی از مشاوران وزیر پیگیری می‌کند و یک تیم تخصصی روی این موضوع متمرکز کرده است.

قدردانی وزیر بهداشت از مرکز ارتباطات مردمی/ وزیر بهداشت: داروی بیماری اس ام ای توسط یک شرکت دانش بنیان ساخته شد

قدردانی وزیر بهداشت از مرکز ارتباطات مردمی/ وزیر بهداشت: داروی بیماری اس ام ای توسط یک شرکت دانش بنیان ساخته شد

وزیر بهداشت و درمان با اعلام این خبر که یک شرکت دانش بنیان موفق شده که داروی اس ام ای را تولید کند، بیان کرد: این شربت توسط یک شرکت دانش بنیان تولید شده است و تا پایان سال با تولید گسترده در اختیار بیماران اس ام ای قرار می‌گیرد.

آخرین اخبار