عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

روایت یک بازدید غیرمنتظره/ تماس مستقیم رئیس مرکز ارتباطات مردمی با مراجعان روزهای گذشته سازمان امور مالیاتی

{filetitle} {faces}

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به‌صورت سرزده به سازمان امور مالیاتی رفت تا بصورت میدانی از روند پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردم بازدید کند.

حجت‌الاسلام احمد صالحی به همراه چند تن از مدیران ریاست جمهوری از جمله مدیران کل رسیدگی به شکایات و درخواستها، بازرسی، ارتباط مردمی، و... بدون هیچ اطلاع قبلی به ساختمان ستادی مالیات کشور رفتند و علاوه بر واحد مراجعات حضوری مردم، از سامانه پاسخگویی ۱۵۲۶ مرکز جامع ارتباطات مردمی سازمان امور مالیاتی نیز دیدن کردند.

در این بازدید سرزده، محمدهادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور بعد از اطلاع از حضور حجت‌الاسلام احمد صالحی و مدیران ارشد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به میان ایشان رفت و مراحل رسیدگی به درخواستها و شکایات مردم در حوزه مالیاتی را تشریح نمود.

رییس مرکز ارتباطات مردمی بعد از دیدار با تعدادی از مردم حاضر و نیز برخی کارمندان حوزه پاسخگویی ۱۵۲۶ سازمان مالیاتی کشور، بیان داشت: مسئله مالیات برای مردم و خصوصا بازاریان بسیار اهمیت دارد و اینکه در این دولت ۸۰ نفر به‌صورت چند شیفت و حتی شبانه روزی و ایام تعطیل به تماس‌ها و سوالات مردم پاسخ میدهند، کار ارزشمندی است.

سپس حجت‌الاسلام صالحی و همراهان از قسمت مراجعات مردمی وارد ساختمان جنبی یعنی وزارتخانه اقتصاد و دارایی شدند تا مراحل حضور یک شخص دارای درخواست را مشاهده و طی نمایند. ایشان به‌صورت تصادفی شماره تماس چند نفر از فهرست ثبت مشخصات مراجعان روزهای گذشته را گرفته و از میزان رضایت هموطنان در پاسخگویی و پیگیری سوال کردند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خطاب به مدیرکل بازرسی وزارتخانه و دیگر مدیران وزارت اقتصادی که همراهی می‌کردند، گفت: در دولت مردمی سیزدهم از سوی رییس محترم جمهور تکلیف است که هر عزیز مراجعه کننده باید بتواند به سهولت و بدون هماهنگی تشریفاتی، مشکل و درخواست خود را به مقام و مسئولین دستگاه اجرایی برساند و حتما باید این حضور و مطالبه و پیگیری مردمی در این وزارتخانه با سهولت و تکریم بیش از پیش همراه باشد.

در پایان حجت‌الاسلام احمد صالحی با حضور در شورای مدیران وزارتخانه به دیدار خاندوزی وزیر امور اقتصادی رفت و از تلاش مدیران ارشد اقتصادی کشور برای کسب نمره خوب در گزارش عملکرد مردمی دستگاههای اجرایی تشکر و تجلیل نمود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی  نیز با ابراز خرسندی از بازدید سرزده و حضور رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در وزارتخانه، دستورات لازم و توصیه‌های حجت الاسلام احمد صالحی را برای معاونین و مدیران خود ابلاغ کرد و افزود: قطعا از مهمترین دغدغه‌های رییس جمهور محترم، مردم هستند و تاکید بر سهولت حضور مردم برای پیگیری درخواستها داریم، از این رو همانند قبل خود را کنار مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری می‌دانیم.

کلمات کلیدی

آخرین اخبار