رئیس مرکز ارتباطات مردمی: اگر مدیری پاسخگوی مشکلات مردم نباشد باید جایگاهش را ترک کند
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام کرد: در راستای رویکرد رئیسجمهوروبه منظور گفتوگوی مستقیم با مردم، تاکنون ۱۲ وزیر برای پاسخگویی به مطالبات مردمی در مرکز حاضر وبی واسطه به سوالات مردم پاسخ دادهاند.
به گزارش ایرنا، حجتالاسلام احمد صالحی روز دوشنبه در سومین نشست هماندیشی نمایندگان تامالاختیار، رییسان مراکز و مدیران کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارتخانهها در ساختمان کوثر این اظهارات را بیان کرد و گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در طول دولت سیزدهم با بسیج نیروهای خود و در ذیل حاکمیت و دولت، لباس خدمت بر تن کردند. این مرکز با توجه به نگاه تحولی و تلاش همه جانبه برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردمی، مسیر تحول و اهداف دولت را دنبال میکند.
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: سومین دور این نشست با هدف ارتقا خدمت و رفع مسایل مردم جهت تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم برگزار شد.
حجتالاسلام صالحی، دور اول سفرهای استانی را شروعی برای خدمت عنوان و بیان کرد: البته رضایت کامل مردم را نداریم اما تلاش خود را برای خدمت به مردم بیشتر میکنیم.
ایشان ضمن تاکید بر ضرورت وجود گزارش شفاف عملکردی از مسؤلین و ارائه آن به مردم، افزود: در دولت مردمی قرار نیست، حضور و فلسفه وجودی و جلساتمان دورهمی و تعارفی باشد بلکه همانگونه که رئیسجمهور به وزیران ومعاونان و مدیران دولتی تکلیف کرده باید پاسخگوی مشکلات مردم و حیطه فعالیتهای خود باشیم و اگر هر مدیری این اصل اساسی دولت مردمی را رعایت نکند باید جایگاهش را ترک کند.




















