رئیس مرکز ارتباطات مردمی جزئیات فعالیت و خدمترسانی این مرکز در سفر استانی رئیسجمهور به البرز را تشریح کرد
مردم شریف استان البرز بار دیگر میزبان آیتالله سیدابراهیم رئیسی هستند تا فصل دیگری از ارتباط نزدیک دولت با مردم در اقصی نقاط کشور و تحول در پروژهها و پیشرفتهای استانی رقم بخورد.
در این راستا، حجتالاسلام والمسلمین احمد صالحی در آستانه سفر استانی رئیسجمهور به استان البرز با تأکید بر پیادهسازی الگوی نوین الکترونیکی در کشور بیان داشت: همواره پیش از هر سفر استانی، برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، قبل از برنامه سفر با حضور مدیرانارشد مرکز ارتباطات مردمی و مدیران ارشد دستگاههای اجرایی بهمنظور برنامهریزی و هماهنگی جهت شناسایی مسائل عام الابتلاء و کثیرالانتفاع در سطح استان و شهرستانها صورت میگیرد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری با اشاره به فعالیت سه روزه ستاد پاسخگویی برخط تلفن سهشمارهای (111) به صورت 14 ساعت مستمر روزانه از ساعت 7:30 لغایت 21:30 ادامه داد: تشکیل 31 میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تامالاختیار وزیران، معاونان رئیسجمهور و مدیران ارشد دستگاههای اجرایی در مرکز استان؛ به مدت سه روز (دو روز پیش از سفر تا پایان برنامه حضور رئیسجمهور محترم در استان) از ساعت 8 لغایت 18، بهمنظور بهرهگیری کامل از ظرفیت وزارتخانهها، سازمانها و دستگاههای اجرایی، نهادهای عمومی، حمایتی و انتظامی برای ایجاد بستر مناسب درخصوص ارتباط نزدیک مردم و مسئولین، ارتقای پاسخگویی همراه با تکریم و حفظ کرامتانسانی متقاضیان، حذف دیوانسالاری زاید، در دسترس بودن مسئولین در دیدار چهره به چهره با مردم، افزایش فرهنگ و روحیه مردمداری در مدیران و کارکنان صورت میگیرد.
حجتالاسلام صالحی با بیان لینکه در دور اول سفر استانی به البرز ۴۴۹۷ نفر ملاقات مردمی انجام گرفت، افزود: تعداد ۱۲۷۱۳ مورد تلفنی و تعداد ۴۴۴۲ فقره نامه، مجموعاً تعداد ۱۷۱۵۵ مورد نیز در سامانه ارتباط مردم و دولت ثبت و پیگیری شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری با تاکید بر اینکه علاوه بر پاسخگویی به مردم به موضوع ارزیابیها و نظارتها بر عملکرد مدیران و دستگاهها در دستور کار این مرکز قرار دارد، گفت: ارزیابی عملکرد مدیران و کارمندان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف، نحوه برخورد مدیران و کارمندان با اربابرجوع و کشف سوءجریان و مفاسد اداری از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان، ارائه گزارشهای لازم به مراجع ذیربط بلافاصله در پایان سفر با بهرهمندی از بازرسین و ناظرین مجرب و حرفهای با مهارت قدرت تجزیه و تحلیل مسائل و آشنایی با قوانین و مقررات بازرسی کشور و نظام رسیدگی به تخلفات اداری جهت رصد عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه ارتباطات مردمی به صورت منظم، دقیق و مداوم و انطباق آن با شاخصها و استانداردهای کمی و کیفی انجام میپذیرد.




















