عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

رئیس مرکز ارتباطات مردمی جزئیات فعالیت و خدمت‌رسانی این مرکز در سفر استانی رئیس‌جمهور به البرز را تشریح کرد

{filetitle} {faces}

مردم شریف استان البرز بار دیگر میزبان آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هستند تا فصل دیگری از ارتباط نزدیک دولت با مردم در اقصی نقاط کشور و تحول در پروژه‌ها و پیشرفت‌های استانی رقم بخورد.

در این راستا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهور به استان البرز با تأکید بر پیاده‌سازی الگوی نوین الکترونیکی در کشور بیان داشت: همواره پیش از هر سفر استانی، برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، قبل از برنامه سفر با حضور مدیران‌ارشد مرکز ارتباطات مردمی و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت شناسایی مسائل عام الابتلاء و کثیرالانتفاع در سطح استان و شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری با اشاره به فعالیت سه روزه ستاد پاسخگویی برخط تلفن سه‌شماره‌ای (111) به صورت 14 ساعت مستمر روزانه از ساعت 7:30 لغایت 21:30 ادامه داد: تشکیل 31 میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیران، معاونان رئیس‌جمهور و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان؛ به مدت سه روز (دو روز پیش از سفر تا پایان برنامه حضور رئیس‌جمهور محترم در استان) از ساعت 8 لغایت 18، به‌منظور بهره‌گیری کامل از ظرفیت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی، حمایتی و انتظامی برای ایجاد بستر مناسب درخصوص ارتباط نزدیک مردم و مسئولین، ارتقای پاسخگویی همراه با تکریم و حفظ کرامت‌انسانی متقاضیان، حذف دیوان‌سالاری زاید، در دسترس بودن مسئولین در دیدار چهره به چهره با مردم، افزایش فرهنگ و روحیه مردم‌داری در مدیران و کارکنان صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان لینکه در دور اول سفر استانی به البرز ۴۴۹۷ نفر ملاقات مردمی انجام گرفت، افزود: تعداد ۱۲۷۱۳ مورد تلفنی و تعداد ۴۴۴۲ فقره نامه، مجموعاً تعداد ۱۷۱۵۵ مورد نیز در سامانه ارتباط مردم و دولت ثبت و پیگیری شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه علاوه بر پاسخگویی به مردم به موضوع ارزیابی‌ها و نظارت‌ها بر عملکرد مدیران و دستگاهها در دستور کار این مرکز قرار دارد، گفت: ارزیابی عملکرد مدیران و کارمندان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف، نحوه برخورد مدیران و کارمندان با ارباب‌رجوع و کشف سوءجریان و مفاسد اداری از طریق بازرسی‌های آشکار و پنهان، ارائه گزارش‌های لازم به مراجع ذی‌ربط بلافاصله در پایان سفر با بهره‌مندی از بازرسین و ناظرین مجرب و حرفه‌ای با مهارت قدرت تجزیه و تحلیل مسائل و آشنایی با قوانین و مقررات بازرسی کشور و نظام رسیدگی به تخلفات اداری جهت رصد عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه ارتباطات مردمی به صورت منظم، دقیق و مداوم و انطباق آن با شاخص‌ها و استانداردهای کمی و کیفی انجام می‌پذیرد.

کلمات کلیدی

آخرین اخبار