بازدید سرزده رئیس مرکز ارتباطات مردمی از مرکز ۱۵۲۶ سازمان امور مالیاتی/ حجتالاسلام صالحی: هر کجا مسئولی هست باید دسترسی مردم به آن مسئول نیز وجود داشته باشد
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به طور سرزده از مرکز ارتباط مردمی 1526 سازمان امور مالیاتی کشور بازدید و در جریان کم و کیف نحوه پاسخگویی به مودیان قرار گرفت. حجتالاسلام صالحی همچنین با حضور در نشست شورای معاونین وزارت اقتصاد، در جریان آخرین اقدامات بخشهای مختلف این وزارتخانه و معاونت ها و سازمان های تابعه در زمینه ارتباطات مردمی قرار گرفت.

حجتالاسلام والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به همراه سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و تنی چند از مدیران سازمان ضمن بازدید از مرکز ارتباط مردمی 1526 سازمان امور مالیاتی کشور از نزدیک جریان کم و کیف و نحوه پاسخگویی کارشناسان این مرکز به مردم و مودیان مالیاتی قرار گرفت.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جریان این بازدید، با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی 1526 سازمان امور مالیاتی کشور پیرامون مشکلات و موانع مطروحه از طرف مردم گفتگو کرد و ضمن توصیه به نحوه بهبود و ارتقای پاسخگویی، خواستار شبانه روزی شدن مدت زمان پاسخگویی در صورت ازدیاد مراجعات تلفنی شد.

قدم به قدم در جهت شیرین کردن و حلاوت ذائقه مردم حرکت کنیم
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همچنین با حضور در نشست شورای معاونین وزارت اقتصاد، در جریان آخرین اقدامات بخشهای مختلف این وزارتخانه و معاونت ها و سازمان های تابعه در زمینه ارتباطات مردمی قرار گرفت.
به گزارش شادا، وی در این نشست اظهار داشت: طی دو سال و اندی پیش که در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مسئولیت گرفتیم، تلاش کردیم این مرکز را بر اساس نظام نامه ای که شورای عالی اداری ابلاغ کرده است از تصدی گری به تنظیم گری حرکت دهیم و بر اساس منویات دولت سیزدهم عنوان مقدس خدمتگذاری به مردم را در عمل بتوانیم نهادینه کنیم.

وی افزود: حضور ریاست محترم جمهوری در برنامه پاسخگویی برخط و برگزاری 54 نشست پاسخگویی و ارزیابی و عملکرد وزرای دولت که از وظایف ابلاغی ریاست محترم جمهوری به مرکز بود که در تقاطع بین مردم و دولت بالاترین فراوانی و بیشترین میزان کسب اطلاعات از دستگاهها در زمینه رضایتمندی مردم از عملکرد دولت است، نشان دهنده جدیت مرکز ارتباطات مردمی در پاسخگویی به مطالبات مردم است.
حجتالاسلام صالحی در ادامه با اشاره به حضور 14 استاندار در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: گام سومی که در این زمینه برداشته شده به بحث تنظیمگیری و نظارت بر اقدامات دستگاهها مربوط است و تاکنون بیش از ده هزار کارپوشه ارتباط مردم و مسئولین از سراسر کشور ایجاد شده است.
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: هدف ما در مرکز این است که هر کجا مسئولی هست در کنار آن دسترسی مردم به مسئولین نیز فراهم باشد.
وی در ادامه سخنانش راه اندازی سامانه صدور مجوزهای کسب و کار پس از سیزده سال را یکی از اقدامات ارزنده وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم دانست و افزود: شفافیت اطلاع رسانی اقتصادی که وزیر اقتصاد به عنوان سخنگوی اقتصادی دولت آن را بر عهده دارد از جمله اقدامات خوب دیگری است که در جهت افزایش رضایتمندی مردم به شمار می رود.
حجت الاسلام صالحی بخشنامه پرداخت تسهیلات خرد بانکی به مردم را از دیگر اقدامات بسیار ارزشمند وزارت اقتصاد برشمرد و در ادامه اظهار داشت: اصلاح نظام بانکی از دیگر اتفاقاتی خوبی است که در مجموعه وزارت اقتصاد شروع شده است منتهی آنچه که به عنوان اتفاقات خوب شروع شده، به اندازه کافی و در سطح مورد انتظار نیست و باید با گام های جلوتر نظارت بر حسن اجرای این موارد نیز حتما از سوی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و معاونین ایشان پیگیری شود.
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تلاش وخدمات شبانه روزی مجموعه مدیران و کارکنان وزارت اقتصاد، شاهد برطرف شدن گره های معیشتی و اقتصادی رسوب شده از دوران قبل باشیم و قدم به قدم به شیرین کردن و حلاوت ذائقه مردم نایل شویم.

























