ارتباط برخط استاندار خراسان رضوی با مردم از طریق سامد
علیرضا رزم حسینی در این برنامه که مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهای ریاستجمهوری نیز حضور داشت، به تماسهای مردم پاسخ گفت. در یکی از این تماسها، نماینده سپردهگذاران بدر توس با بیان مشکلات سپردهگذاران این موسسه، گفت: ٦ سال است که اصل پول ما را نمیدهند و هیچ نهادی پاسخگوی ما نیست، تنها پس از حضور شما در استان به مشکلات ما پرداخته شد و هماینک نیز برای رسیدگی به خواستههایمان درخواست جلسه حضوری داریم.
به گزارش ایرنا، استاندار خراسان رضوی نیز با این درخواست موافقت کرد و قرار شد فردا ملاقات حضوری با نمایندگان سپردهگذاران بدر توس برگزار شود.
یکی دیگر از شهروندان نیز در این ارتباط مردمی وضعیت نامناسب جاده سبزوار-نیشابور را مطرح کرد و خواستار رسیدگی شد که استاندار خراسان رضوی در پاسخ گفت: حق با شماست و این جاده وضعیت نامناسبی دارد و وزیر را هم دعوت کردهام از این جاده بازدید کند. رزم حسینی افزود: این پروژه ملی نیازمند اعتبارات ملی است که پیگیر آن هستیم.
درخواست وام برای اشتغال، تامین جهیزیه، مشکلات اداری و معیشتی از دیگر درخواستهای هم استان از استاندار بود که وی قول بررسی، پیگیری و رسیدگی به این درخواستها را داد.

علیرضا رزم حسینی، ۳۱ تیر ماه امسال نیز از طریق این سامانه دستکم به ۳۰ تماس شهروندان پاسخ گفت.
مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی به منظور رسیدگی به درخواستهای مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات مردم این استان هستند.




















