سامانه سامد، پل بی واسطهی ارتباط مردم با مدیران
دریافت و ثبت درخواستها و نظرات مردم کردستان در سامانه 111
پیگیری ۴۰۳ درخواست مردمی و ثبت ۲۵ هزار ملاقات چهره به چهره در هر سفر استانی
پیگیری مرکز ارتباطات مردمی برای حل مشکل مسکن «بیبیگل»
پیگیری دستورات مردمی رئیسجمهور زیر ذرهبین مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری
نامهنگاری خاص به رئیسجمهور در هرمزگان
ارتباط مردم با استاندار زنجان از طریق سامد
حجتالاسلام صالحی: سامانه 197 فراجا فعالترین سامانه پاسخگویی به مردم است
پیگیری درخواستهای مردمی از سوی استاندار زنجان
پاسخگویی استاندار خراسان رضوی به تماسهای مردم با 111
رئیس مرکز ارتباطات مردمی اعلام کرد: ثبت بیش از دو میلیون نامه به رئیسجمهور در ی
ارتباط شهروندان با استاندار کرمانشاه از طریق سامد و ملاقات مردمی
ماجرای برآورده شدن فوری آرزوی کودک اصفهانی با یک نامه
رسیدگی استاندار خراسان جنوبی به درخواستهای مردم در سامانه 111
روحیه جهادی و خستگیناپذیر شهید سلیمانی برای مدیران الگو و الهامبخش است
طرح درخواستهای مردم با استاندار اصفهان در تماس با 111
سامانه 111، نماد پاسخگو بودن دولت به مردم
پاسخگویی مدیران اقتصادی خراسان رضوی در سامانه 111
پاسخگویی استاندار گلستان به مطالبات مردمی استان
سامد مناسبترین بستر ارتباط مردم با مسئولان
پاسخگویی برخط مدیران استان خراسان رضوی
تلفن 111 و 31 میز خدمت دستگاههای اجرایی آماده پاسخگویی به مردم استان البرز
طرح تقاضاهای شهروندان هرمزگانی با استاندار
سامانه 111 راهی کمهزینه برای ارتباط با مردم در راستای حل مشکلات
طرح درخواست شهروندان با استاندار مرکزی از طریق سامد
سامانه 111، قابلیتی برای شنیدن بیواسطه صدای مردم
پاسخگویی استاندار قم به تماسهای مردم با 111
رئیس مرکز ارتباطات مردمی: شنیدن صدای مردم رویکرد محوری سفرهای استانی دولت است
مردم همهکارهاند
پاسخگویی مدیران و مسئولان استانداری خراسان رضوی به مردم از طریق سامانه سا
خدمترسانی بیوقفه مرکز ارتباطات مردمی به مردم شریف قم با برپایی 30 میز ارتباطات
عزم دولت برای رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری
برپایی 35 میز خدمت در 22 بهمن در طرح ملی خدمت میدانی شهید سلیمانی
مرکز ارتباطات مردمی نقش بسیار فعالی در سفرهای رئیس جمهور ایفا کرد
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری: هماهنگی قوای سه گانه در طول تاریخ کم نظیر