پاسخگویی به درخواستهای شهروندان در ملاقات مردمی استاندار کرمانشاه
«هوشنگ بازوند» درحاشیه ملاقات مردمی روز چهارشنبه، گفت: بخش زیادی از پیگیریهای مشکلات مردم از طریق دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری کرمانشاه پیگیری و حل میشوند و همواره زمینه ارتباط با مردم به صورت مطلوب فراهم می شود.
به گزارش ایرنا، استاندار کرمانشاه افزود: رسیدگی و پیگیری مشکلات مردم را وظیفه خود می دانیم و در ایام بیماری کرونا نیز علی رغم محدودیت ها این دیدارها قطع نشد و در مواقع ضروری به صورت تلفنی با مردم ارتباط گرفته شد و به مشکلات آنها رسیدگی شد.
بازوند با اشاره به اینکه برخی از آن مشکلات که نیازمند اقدام مدیر ارشد استان است در قالب همین برنامه های ملاقات مردمی حل میشود، ادامه داد: امروز تعدادی از این افراد درخواست شغل داشتند که درخواست آنها پیگیری شد و تعدادی نیز خواهان رفع موانع اداری در مسیر انجام سرمایه گذاری بودند که دستورات لازم به مدیران مربوطه داده شد.
وی تأکید کرد: مدیران ادارات و دستگاههای مختلف هر هفته با حضور در سازمان بازرسی پاسخگوی مشکلات مردم هستند و ضروری می دانیم در جهت حل مشکلات مردم هر ۱۵ روز یکبار در خدمت هم استانی ها باشیم.




















