عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

پاسخگویی استاندار خراسان رضوی به تماس‌های مردم با 111

{filetitle} {faces}

محمدصادق معتمدیان در این برنامه چند ساعته مخاطب مستقیم تماس‌های شهروندان ساکن شهرستانهای مختلف خراسان رضوی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ بود تا بدون واسطه مشکلات و چالش‌های خود برای حل آنها نزد استاندار مطرح کنند.



به گزارش ایرنا، استاندار خراسان رضوی در حین پاسخگویی، در مواری که نیاز به کسب اطلاعات از مدیران دستگاههای اجرایی داشت بلافاصله فرد مسئول را احضار کرد تا روند پاسخگویی با سرعت طی شود.



 



تاکید بر لزوم حضور مستمر مدیران استان در سامد



استاندار خراسان رضوی پس از پایان این برنامه پاسخگویی که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: پاسخگویی به مسائل و مشکلات از طریق تماس‌های مردمی از سوی شخص استاندار، معاونان استاندار، فرمانداران، بخشداران و  مدیران کل دستگاههای اجرایی این استان باید مستمر و مستند صورت گرفته و به‌طور منظم تداوم یابد.



وی افزود: برنامه‌ریزی اجرایی به این منظور از سوی حوزه بازرسی استانداری خراسان رضوی انجام شده و ضمن تمهید زیرساختهای لازم، هر هفته تعدادی از مدیران با حضور در دفتر بازرسی بدون واسطه به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.



معتمدیان به شرایط عمومی محدودکننده ناشی از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا با هدف پیشگیری نیز اشاره و بیان کرد: امکان ملاقات حضوری به این خاطر میسور نیست لذا هم‌اینک پاسخگویی مستمر به مردم از طریق سامانه سامد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مسئولان موظف به پاسخگویی مستقیم به مشکلات و درخواستهای مشروع مردم هستند.



وی ادامه داد: برخی موضوعات و مشکلات وجود دارند که سال‌ها است حل نشده‌اند و نیاز به پیگیری دارند بنابراین مدیران باید ضمن رسیدگی به آنها، تلاش کنند تا هیچ مشکلی بر زمین نماند زیرا چنین تعلل غیرقابل قبولی به هیچوجه زیبنده مردم شریف ایران زمین نیست.



استاندار خراسان رضوی بر اولویتمندی ویژه خدمت و پاسخگویی به مردم و افکار عمومی تاکید و بیان کرد: همه مدیران استان و مسئولان دستگاههای اجرایی باید همیشه با سرعت و چابکی در این چارچوب پاسخگو باشند.



 



پاسخگویی هفتگی مدیران به تماس‌های شهروندان



مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مدیران ارشد همه دستگاههای اجرایی در چارچوب سامانه سامد از طریق شماره تلفن ۱۱۱ هر هفته پاسخگوی تماسهای مردم هستند.



ناصر فخر موحد افزود: استاندار خراسان رضوی نیز به عنوان مقام عالی استان امروز در همین بستر پاسخگوی تماسهای شهروندان خراسانی از اقصی نقاط این استان بود.



وی ادامه داد: امروز ۲۳ نفر از شهروندان خراسانی در قالب سامانه سامد بطور مستقیم با استاندار خرسان رضوی تماس گرفته و گفتگو کردند.



مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: این شهروندان از شهرستانهای مشهد، قوچان، درگز، تایباد، بجستان، گناباد، تربت‌حیدریه، چناران و نیشابور با استاندار تماس گرفته و طی گفتگو با معتمدیان مشکلات خود را مطرح کردند.



وی درخواست تسهیلات بانکی، شتاب در اجرای پروژه‌های عمرانی، تقاضای کمک معیشتی، درخواست تمدید مجوز، اشتغال، تقاضای جابه‌جایی محل خدمت و درخواست برگزاری کمیسیون تعیین درصد ایثارگری را بخشی از موضوعات مطرح شده از سوی مردم با استاندار خراسان رضوی در تماسهای امروز آنها برشمرد.


کلمات کلیدی

آخرین اخبار