دریافت و ثبت درخواستها و نظرات مردم کردستان در سامانه 111
استاندار کردستان گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سامانه تلفنی ۱۱۱ را برای ثبت درخواست، پیشنهاد، ایده، انتقاد و مسائل و مشکلات مردم کردستان راهاندازی کرد.
به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعیکوشا روز چهارشنبه در بازدید از این مرکز که در دانشگاه کردستان دایر شده، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سامانه در آستانه سفر رییس جمهور به استان راهاندازی شده و هدف از آن ثبت خواستههای مردم به جای نامهنگاری است که فرصت بهتری را برای ارتباط مردم با هیات دولت و رییس جمهور فراهم میکند.

وی با بیان اینکه افرادی که با این سامانه ارتباط میگیرند مشخصات خود و به ویژه کد ملی خود را به کاربران ارائه دهند، افزود: بلافاصله پس از سفر رئس جمهور تمامی مطالبات مردمی توسط ۲۰۰ نفر در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بررسی و کد رهگیری برای تماسگیرندگان ارسال میشود.
استاندار کردستان با بیان اینکه این سامانه طی روزهای پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ تیر از ساعت ۷و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ و ۳۰ پاسخگوی مردم استان خواهد بود از شهروندان خواست تا از این فرصت که برای هر شهروند حدود پنج دقیقه پیشبینی شده، استفاده کنند.
وی یکی از ویژگی های بارز دولت سیزدهم را که مورد تاکید زبانی و عملی رییس جمهور است و رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید دارند، رویه مردمی و مردمداری دانست و افزود: با این روند، فاصله بین مردم و دولت کاهش یافته است.




















