ارتباط شهروندان با استاندار کرمانشاه از طریق سامد و ملاقات مردمی
هوشنگ بازوند در جریان برنامه پاسخگویی روز شنبه در سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت را چشم بینای نظارت بر عملکرد و فعالیتهای دستگاههای اجرایی در رسیدگی به مطالبات مردم خواند. وی در معرفی این سامانه بر عنصر سرعتگیری رسیدگی به درخواست مردم در این سامانه تاکید کرد و گفت: رسیدگی به درخواستها، شکایتها، پیشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم با استفاده از قانون و مقررات الزامی است و باید در دستورکار قرار گیرد.
توسعه طرح های صنعتی، تسهیلات اشتغالزایی، مساعدت مالی و... از جمله موضوعاتی بودند که مردم در گفتوگوی تلفنی با استاندار مطرح کردند.
دیدار چهره به چهره استاندار با مردم
استاندار کرمانشاه همچنین در دیدار چهره به چهره با مردم که روز جمعه برگزار شد، پای صحبتهای شهروندان نشست تا پاسخگو و پیگیر خواستهها و مشکلات آنان باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، وی در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم ارتباط نزدیک با مردم؛ اظهار داشت: مدیران و مسئولین استان باید در رفع مشکلات مردم اهتمام و عزم جدی داشته باشند و مطالبات را پیگیری کنند زیرا یکی از وظایف مدیران پاسخگویی و ارتباط نزدیک با مردم است.
بازوند تأکید کرد: همه مدیران باید برنامههای دیدار با مردم را به صورت مستمر انجام دهند زیرا این میزها متعلق به مردم است و کار ما زمانی ارزش دارد که برای حل مشکلات مردم پیشگام و پیشقدم شویم و از خودگذشتگی و تلاش وافر داشته باشیم.
اکثر درخواستهای مردم از استاندار در دیدار امروز مربوط به مشکلات معیشتی، بیکاری، بروکراسی اداری، کمک های مالی برای درمان بیماری و تسهیلات حمایتی بود که در کنار این مشکلات برخی سرمایهگذران نیز برای تسهیل و تسریع در انجام امور اداری موضوعات خود را مطرح کردند.
مردم عزیز و شریف کرمانشاه برای دیدار با استاندار میتوانند به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه مراجعه و با ثبت درخواست در واحد ارتباطات مردمی به سهولت با استاندار دیدار کنند.




















