عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

پاسخگویی هفتگی مدیران استان گیلان به تماس‌های شهروندان

{filetitle} {faces}

محمدرضا محمدی فتیده با بیان اینکه همه مدیران دستگاههای اجرایی به نوبت و با برنامه‌ریزی در استانداری مستقر می‌شوند تا با مردم ارتباط مستقیم برقرار کنند، افزود: در هفته ۴ مدیر اجرایی استان هر یک به مدت یک ساعت و نیم مشکلات مردم را می‌شنوند و پاسخ می‌دهند.



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: مدیران در روزهای دوشنبه و چهارشنبه آماده پاسخگویی به مشکلات مردم از طریق شماره ۱۱۱ هستند.



وی اضافه کرد:‌ سامانه سامد با هدف پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه مسئولان دولتی به مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در تمام سال آماده ثبت مشکلات مردم از طریق شماره تلفن ۱۱۱ است.


کلمات کلیدی

آخرین اخبار