رئیس مرکز ارتباطات مردمی: مبتلایان به بیماریهای نادر نباید رنج مضاعفی هم در زمینه دارو و درمان داشته باشند // - 07:36 وزیر ارشاد برخط پاسخگویی/ قولهای دکتر اسماعیلی به روزنامه آلیک و کتابخانه قم // - 11:43 تشریح اقدامات و ابتکارات مرکز ارتباطات مردمی در برنامه «صف اول»؛ از نظارت تا اقدام و اقناع // - 10:36 حجتالاسلام صالحی: پیگیری بیش از 2میلیون و 700 هزار تماس با مرکز ارتباط مردمی/ تمامی اعضای کابینه پای خط مردم و ارتباط بیواسطه با مردم قرار دارند // - 10:35 حضور وزیر فرهنگ در هفدهمین نشست پاسخگویی وزرا به تماسهای مردمی // - 09:24 بازدید آیتالله رئیسی از مرکز ارتباطات مردمی/ پاسخگویی برخط رئیسجمهور به تماسهای تلفنی مردمی/ رئیسجمهور: گزارشهای مرکز ارتباطات مردمی یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاهها و مدیران دولت است // - 19:59 برپایی 35 میز خدمت در 22 بهمن در طرح ملی خدمت میدانی شهید سلیمانی // - 21:24 تجدید میثاق مسئولان ارتباطات مردمی دستگاهای مختلف با آرمانهای امام خمینی(ره) // - 21:27 رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری: هماهنگی قوای سه گانه در طول تاریخ کم نظیر است // - 21:14 وزیر اقتصاد و آنچه شنید و گفت/ حضور دکتر خاندوزی در نشست پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی // - 15:18
رئیس مرکز ارتباطات مردمی: مبتلایان به بیماریهای نادر نباید رنج مضاعفی هم در زمینه دارو و درمان داشته باشند // - 07:36
تشریح اقدامات و ابتکارات مرکز ارتباطات مردمی در برنامه «صف اول»؛ از نظارت تا اقدام و اقناع // - 10:36
حجتالاسلام صالحی: پیگیری بیش از 2میلیون و 700 هزار تماس با مرکز ارتباط مردمی/ تمامی اعضای کابینه پای خط مردم و ارتباط بیواسطه با مردم قرار دارند // - 10:35
بازدید آیتالله رئیسی از مرکز ارتباطات مردمی/ پاسخگویی برخط رئیسجمهور به تماسهای تلفنی مردمی/ رئیسجمهور: گزارشهای مرکز ارتباطات مردمی یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاهها و مدیران دولت است // - 19:59