نخستین گزارش کارنامه مردمی دستگاههای اجرایی منتشر شد/ انتشار گزارش عملکرد وزارت ارتباطات در زمینه ارتباطات مردمی
نخستین گزارش کارنامه مردمی دستگاههای اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
همزمان با جابجایی و تغییرات جدید اعضای کابینه و بر اساس دستور رئیس جمهور در خصوص ارائه کارنامه شفاف از ارزیابی عملکرد وزارتخانهها، اولین گزارش کارنامه مردمی دستگاههای اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
به گزارش ایرنا، تنها چند ماه پس از تاکید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری بر لزوم جدیت در ارزیابی عملکرد دستگاهها و مدیران و همچنین تهیه و اعلام عمومی گزارشهای مستدل و شفاف از روند امور، رویکردها و عملکردهای آنها، حجتالاسلام والمسلمین "احمد صالحی" روز سهشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ این وعده را محقق کرد.
نخستین گزارش وزارتخانهای در حاشیه پاسخگویی برخط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری به مقام عالی این وزارتخانه تحویل داده شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بیان داشت: از این پس قرار است کارنامه مردمی هر وزارتخانه در قالب گزارش ارزیابی عملکرد با حضور اصحاب رسانه به وزرای مربوطه ارائه شود.

این گزارش شامل شاخصهایی همچون توجه به کارگروه صدای مردم (شاخصهای ۶ گانه)، ملاقات چهره به چهره (شاخصهای ۶ گانه)، پاسخگویی برخط سامانه ۶۱۳۳ (شاخصهای ۴ گانه)، ستاد ارتباطات مردمی سفرها شکلی و محتوایی (شاخصهای به ترتیب ۲۵ و ۹ گانه)، سامد (شاخصهای کمی و کیفی ۷ گانه) است.





















