عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...
لیست اخبار صفحه :75
طرح دغدغه‌های شهروندان گنابادی‌ در سامد

طرح دغدغه‌های شهروندان گنابادی‌ در سامد

فرماندار گناباد گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به‌عنوان یکی از اقدامات شاخص دولت تدبیر و امید نقش مهمی در کاهش بوروکراسی اداری و ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولان و انتقال مشکلات آنان به بخش‌های دولتی و افزایش اعتماد عمومی به مسئولان دارد.

مطالبات عمرانی، بیشترین درخواست‌های شهروندان در سامانه 111 خراسان شمالی

مطالبات عمرانی، بیشترین درخواست‌های شهروندان در سامانه 111 خراسان شمالی

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: در حال حاضر تماس‌های مردم با سامانه 111 فقط درخواست کمک مالی و معیشتی نیست بلکه آنها خواستار عمران و آبادانی مناطق محل سکونت خود هستند.

گره‌هایی که سامد در فارس گشود

گره‌هایی که سامد در فارس گشود

استاندار فارس سامانه سامد را فرصت مناسبی برای بیان مشکلات از سوی شهروندان دانست و گفت: به‌ویژه شهروندانی که فاصله بیشتری با مرکز استان دارند می‌توانند از این طریق با سرعت بیشتری خواسته خود را پیگیری کنند.

طرح مطالبات واردکنندگان با معاون استاندار قم، از طریق سامد

طرح مطالبات واردکنندگان با معاون استاندار قم، از طریق سامد

معاون امور اقتصادی استانداری قم گفت: امروز در سامانه سامد پاسخگوی تلفنی مردم بودیم. در این میان یکی از محورهای مطالبات از سوی واردکنندگان مطرح شد، آنها نقش مهمی در تامین نیاز و اشتغال استان دارند که می‌توانیم از ظرفیتشان استفاده کنیم.

سامانه 111، قابلیتی برای شنیدن بی‌واسطه صدای مردم

سامانه 111، قابلیتی برای شنیدن بی‌واسطه صدای مردم

به تازگی در ارتباط استاندار لرستان با مردم از طریق تلفن 111، ایشان به مدت حدود 2 ساعت به تلفن‌های 21 شهروند پاسخ داد. در استان لرستان بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده استاندار و سایر مدیران پاسخگوی تلفن‌های مردم در شهرهای مختلف استان هستند.

پاسخگویی‌ مدیران ‌به‌ تماس‌‌ شهروندان‌ استان ‌گلستان

پاسخگویی‌ مدیران ‌به‌ تماس‌‌ شهروندان‌ استان ‌گلستان

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان گفت: مرکز سامد آماده پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردم استان از دستگاه‌های اجرایی است.‌ موارد ثبتی در این مرکز، ظرف مدت 15 روز پاسخ داده می‌شود و نتایج آن نیز به شهروندان ارائه خواهد شد.

رسیدگی استاندار خراسان‌ جنوبی به درخواست‌های مردم در سامانه 111

رسیدگی استاندار خراسان‌ جنوبی به درخواست‌های مردم در سامانه 111

استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) ضمن گفت و گو با مردم، به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد. ارتباط با مدیران مرتبط و ارائه موارد برای پیگیری تا حصول نتیجه، مهم‌ترین اتفاق این برنامه بود.

اعتماد کرمانشاهی‌ها به سامد

اعتماد کرمانشاهی‌ها به سامد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: طی سال جاری مدیران استانی 117 بار برای پاسخگویی به مردم در مرکز سامد حاضر شده اند. همچنین کارشناسان این مرکز 96 هزار و 982 ساعت برای پاسخگویی به مردم وقت صرف کرده اند.

سامانه 111، نماد پاسخگو بودن دولت به مردم

سامانه 111، نماد پاسخگو بودن دولت به مردم

صادق کرمی، مهم‌ترین دستاورد سامد را شفاف‌سازی در پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مردم دانست و گفت: در این سامانه مدیران باید درباره رفع مشکلات و درخواست‌های مردم بصورت شفاف توضیح دهند و برای آن راهکار ارائه کنند.

آخرین اخبار