عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...
لیست اخبار صفحه :73
سامد، گره‌گشای مشکلات شهروندان

سامد، گره‌گشای مشکلات شهروندان

مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به تنوع برقراری ارتباط از طریق سامانه 111 اظهار داشت: در یک سال گذشته 5292 مورد تماس با 111، 191 سفر استانی، 297 مراجعه حضوری، 169 مراسم و 69 مورد ملاقات انجام شده است.

ارتباط برخط استاندار خراسان رضوی با مردم از طریق سامد

ارتباط برخط استاندار خراسان رضوی با مردم از طریق سامد

استاندار خراسان رضوی به‌منظور تکریم ارباب رجوع از طریق سامد به شهروندان پاسخ داد. موضوع سپرده‌گذاران بدر توس، درخواست وام اشتغال، مشکلات اداری و معیشتی از مطالباتی بودند که استاندار قول بررسی و رسیدگی به آنها را داد.

سامد، نماد مسئولیت‌پذیری در رسیدگی به مشکلات

سامد، نماد مسئولیت‌پذیری در رسیدگی به مشکلات

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد)، نماد مسئولیت‌پذیری مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات اجتماعی است.

راه‌اندازی پویش «ناظر سلامت از طریق سامد» در استان سمنان

راه‌اندازی پویش «ناظر سلامت از طریق سامد» در استان سمنان

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: پویش «ناظر سلامت از طریق سامد» برای استفاده از ظرفیت مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در عزاداری‌های محرم و صفر با شماره‌گیری 111 راه‌اندازی خواهد شد.

گفت‌وگوی استاندار زنجان با مردم در سامانه سامد

گفت‌وگوی استاندار زنجان با مردم در سامانه سامد

استاندار زنجان با حضور در سامد که بیش از سه ساعت به طول انجامید، پاسخگوی تلفنی 55 نفر از شهروندان در نقاط مختلف استان بود و دستورات لازم برای حل مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی تماس‌گیرندکان را صادر کرد.

سامد؛ گامی در راستای افزایش کارآمدی

سامد؛ گامی در راستای افزایش کارآمدی

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: سامد؛ ایده‌ها، پیشنهادها و راهکارهای شهروندان را با هدف پیشبرد امور و اثربخشی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌دهد و کارآمدی را بهبود می‌بخشد.

آخرین اخبار