ملاقات چهره به چهره مدیران استان خراسان رضوی
مدیران استان خراسان رضوی در ادامه برنامههای پاسخگویی و ملاقات عمومی با جمعی از شهروندان این استان دیدار و درخواستهایشان را بررسی کردند.
سامد، بستری مناسب برای توسعه خدمترسانی به مردم
استاندار لرستان گفت: سامد، بستر تقویت ارتباط مدیران با مردم و راهی مناسب برای توسعه خدمترسانی است.
پاسخگویی فرماندار «گلوگاه» در مرکز سامد مازندران
فرماندار گلوگاه با حضور در مرکز سامد به تماسهای مردم مازندران پاسخ داد.
پاسخگویی استاندار کرمان از طریق سامانه 111 و برگزاری ملاقات مردمی
در تابستان امسال 115 مورد ملاقات عمومی استاندار کرمان در راستای ارتباط مستقیم مدیران با مردم و پاسخگویی به شهروندان از طریق شماره تلفن 111 انجام شده است.
گزارشی از پاسخگویی مسئولان استانی به مطالبات مردم در سامد همدان
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان گفت: از ابتدای امسال استاندار محترم همدان 3 مرتبه در این مرکز حضور یافته و همچنین 7 برنامه پاسخگویی با حضور معاونین استاندار و 20 برنامه با حضور فرمانداران مختلف برگزار شده است.
پاسخگویی مدیران استانی هرمزگان به تماسهای مردم با 111
فرماندار ویژه شهرستان میناب، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و نماینده تامالاختیار دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در مرکز سامد استانداری حضور یافته و به تماسهای مردم پاسخ گفتند.
بررسی مطالبات شهروندان زنجانی توسط استاندار زنجان از طریق سامد
استاندار زنجان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماری از شهروندان استان بهطور مستقیم گفتوگو کرد و با قول مساعدت و همکاری جدی جهت تسهیل در رفع مشکلاتشان، دستورات لازم را برای حل آنها صادر کرد.
رسیدگی استاندار کرمانشاه به درخواستهای شهروندان
هفتمین ملاقات مردمی استاندار کرمانشاه در سال 99 در فضای باز حیاط استانداری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.
پاسخگویی فرماندار شازند به تماسهای مردمی
مردم استان مرکزی درخواستها و دغدغههایشان را از طریق سامد با فرماندار شازند مطرح کردند.
رسیدگی معاون استاندار قزوین به درخواستهای شهروندان
معاون استاندار قزوین با جمعی از مردم استان دیدار کرد. شهروندان در این ملاقات عمومی خواستهها و مطالباتشان را با وی در میان گذاشتند.




















