عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...
لیست اخبار صفحه :75
پاسخگویی‌ مدیران ‌به‌ تماس‌‌ شهروندان‌ استان ‌گلستان

پاسخگویی‌ مدیران ‌به‌ تماس‌‌ شهروندان‌ استان ‌گلستان

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان گفت: مرکز سامد آماده پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردم استان از دستگاه‌های اجرایی است.‌ موارد ثبتی در این مرکز، ظرف مدت 15 روز پاسخ داده می‌شود و نتایج آن نیز به شهروندان ارائه خواهد شد.

رسیدگی استاندار خراسان‌ جنوبی به درخواست‌های مردم در سامانه 111

رسیدگی استاندار خراسان‌ جنوبی به درخواست‌های مردم در سامانه 111

استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) ضمن گفت و گو با مردم، به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد. ارتباط با مدیران مرتبط و ارائه موارد برای پیگیری تا حصول نتیجه، مهم‌ترین اتفاق این برنامه بود.

اعتماد کرمانشاهی‌ها به سامد

اعتماد کرمانشاهی‌ها به سامد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: طی سال جاری مدیران استانی 117 بار برای پاسخگویی به مردم در مرکز سامد حاضر شده اند. همچنین کارشناسان این مرکز 96 هزار و 982 ساعت برای پاسخگویی به مردم وقت صرف کرده اند.

سامانه 111، نماد پاسخگو بودن دولت به مردم

سامانه 111، نماد پاسخگو بودن دولت به مردم

صادق کرمی، مهم‌ترین دستاورد سامد را شفاف‌سازی در پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مردم دانست و گفت: در این سامانه مدیران باید درباره رفع مشکلات و درخواست‌های مردم بصورت شفاف توضیح دهند و برای آن راهکار ارائه کنند.

10 هزار تماس با سامد گلستان در بهار امسال

10 هزار تماس با سامد گلستان در بهار امسال

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان گفت:‌ در بهار امسال 10 هزار تماس با سامد گلستان گرفته شد. سال گزشته نیز 42 هزار و 731 تماس با مرکز سامد گلستان گرفته شد که 90 درصد درخواست‌ها در حوزه اشتغال و معیشت بود.

سامد، نبض ارتباط مردم با دولتمردان

سامد، نبض ارتباط مردم با دولتمردان

استاندار ایلام گفت: در این شرایط که بحث بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است، ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است که با حضور مستمر مسئولان در این سامانه مردم می‌توانند برای مشکل خود به مسئولان دسترسی داشته باشند.

تاکید استاندار یزد به ارتباط با شهروندان از طریق سامانه 111

تاکید استاندار یزد به ارتباط با شهروندان از طریق سامانه 111

استاندار یزد ارتباط تلفنی و حضوری با شهروندان را از بهترین راه‌ها برای آشنایی با مشکلات مردم عنوان کرد و افزود: مسئولان باید یک روز در ماه را به گوش دادن به مسائل و مشکلات شهروندان از راه سامانه تلفنی سامد اختصاص دهند.

رسیدگی استاندار خراسان رضوی به مطالبات شهروندان در سامانه 111

رسیدگی استاندار خراسان رضوی به مطالبات شهروندان در سامانه 111

استاندار خراسان رضوی با حضور در سامانه 111 پاسخگوی مشکلات مردم شد. مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی نیز براساس برنامه زمان‌بندی مشخص، با حضور در محل سامانه سامد به ‌صورت مستقیم پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

جوان زنجانی با پیگیری دولت به بزرگترین آرزویش رسید

جوان زنجانی با پیگیری دولت به بزرگترین آرزویش رسید

خواسته جوان پارالمپیکی تنها چند هفته پس از طرح دغدغه‌اش در برنامه تلویزیونی، با پیگیری دولتمردان محقق شد. حالا او در نامه ای از رئیس‌جمهور قدردانی کرده و از حل مشکلش نوشته است. او می‌گوید با یاری مسئولان به بزرگترین آرزویش رسیده است.

حفظ و تقویت ارتباطات با مردم از طریق سامانه 111

حفظ و تقویت ارتباطات با مردم از طریق سامانه 111

مرادنیا استاندار کردستان امروز از طریق این سامانه تلفنی با شهروندان به گفت‌وگو پرداخت و مشکلات آنها را برای پیگیری یادداشت کرد تا از طریق دستگاه های اجرایی مرتبط، پیگیری و نتیجه به اطلاع آنها برسد.

آخرین اخبار