در حال بارگذاری...

سامانه 111

پاسخگویی استاندار مرکزی به شهروندان از طریق سامد

استاندار مرکزی در جریان پاسخگویی تلفنی در مرکز سامد، گفت: ارتباط چهره به چهره و تلفنی با مردم برای آشنایی با مشکلات و تلاش در راستای حل مسائل، وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

سیدعلی آقازاده با حضور در مرکز سامد استانداری و پاسخگویی تلفنی به مشکلات مردم استان مرکزی در اراک، افزود: در برنامه های پاسخگویی سامد، مسائل و مشکلات متنوعی طرح می‌شود که دستورات لازم برای پیگیری و جریان آن‌ها صادر می‌شود و نیاز است که این موضوعات به‌شکل اصولی رصد و پی گرفته شوند.

به گزارش ایرنا، استاندار مرکزی ادامه داد: در نشست سامد امروز (سه‌شنبه) مشکلات ۲۴ نفر از شهروندان استان مرکزی مطرح شد که با مدیران مربوطه تماس حاصل شده و لازم است که دستورات ارایه شده با قوت دنبال شود.

آقازاده اظهار داشت: بیشتر مشکلات مطرح شده در این نشست مربوط به بیکاری و نبود اشتغال و درخواست اعطای تسهیلات بود و به طور قطع اشتغال مطرح شده از طریق بنگاه‌های خصوصی و نیمه دولتی پیگیری می‌شود و در بخش دولتی موانع و محدودیت‌های وجود دارد که پیگیری امور در این راستا امکان ندارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید همواره پیگیری امور مردم را در اولویت کار داشته و درمدت باقی تا تحویل دولت به رئیس‌جمهوری منتخب نیز حلقه مدیریتی در این استان رسیدگی به امور مردم را با حساسیت دنبال می‌کنند.

اشتراک گذاری:

افزودن نظر

Captcha