146 مدیر خراسان رضوی در سامد پاسخگوی مشکلات مردم بودهاند
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: هر هفته مدیران ارشد دستگاههای مختلف اجرایی در خراسان رضوی با حضور در محل استقرار سامد واقع در استانداری خراسان رضوی پاسخگوی تماسها و شکایات مردمی از طریق خط ۱۱۱ بودند.
ناصر فخر موحد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سهشنبه این هفته نیز مدیران عامل شرکتهای آب منطقهای خراسان رضوی، شرکت آب و فاظلاب استان و شرکت آب و فاضلاب مشهد به درخواستها و شکایات مردمی در حوزه زیر پوشش خود از طریق سامد طی ساعات ۹:۳۰ تا ۱۱ پاسخگویی کردند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: درخواست تسریع در نوسازی شبکه آبرسانی در شهرها و روستاها، درخواست اصلاح شبکه آبرسانی، درخواست ایجاد اداره و نمایندگی در شهرستانها، تقاضای تسریع در برخورد با چاههای غیر مجاز، درخواست انتقال و تغییر محل خدمت و درخواست رسیدگی اشکالات مورد ادعای مشترکان در خصوص نحوه محاسبه آب بها از جمله مشکلات و شکایات مردم از مدیران حوزه آب در خراسان رضوی بود.




















