پاسخگویی هفتگی مدیران استان گیلان به تماسهای شهروندان
محمدرضا محمدی فتیده با بیان اینکه همه مدیران دستگاههای اجرایی به نوبت و با برنامهریزی در استانداری مستقر میشوند تا با مردم ارتباط مستقیم برقرار کنند، افزود: در هفته ۴ مدیر اجرایی استان هر یک به مدت یک ساعت و نیم مشکلات مردم را میشنوند و پاسخ میدهند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: مدیران در روزهای دوشنبه و چهارشنبه آماده پاسخگویی به مشکلات مردم از طریق شماره ۱۱۱ هستند.
وی اضافه کرد: سامانه سامد با هدف پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه مسئولان دولتی به مشکلات مردم راهاندازی شده و در تمام سال آماده ثبت مشکلات مردم از طریق شماره تلفن ۱۱۱ است.




















