سامد مناسبترین بستر ارتباط مردم با مسئولان
سید سعید شاهرخی در جریان حضور در سامد، گفت: سامد، سامانهای الکترونیکی است که براساس نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات، مردم میتوانند درخواستها، انتقادها، شکایات، گزارشها، طرحها و پیشنهادهای خود را بدون محدودیت با دولت مطرح کنند. وی ادامه داد: سامد یکی از مناسبترین و سهلالوصولترین کانالهای ارتباطی مردم با مسئولین است که مرکز سامد استانداری همدان میزبان مدیران استان بوده و بنده به عنوان استاندار همدان ماهی یک بار در این مرکز حضور یافته و پاسخگوی مردم هستم.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سامد برای ارتباط تلفنی مردم با مدیران و کارگزاران دولتی با شماره 111 راه اندازی شده که هر هفته یکی از مدیران ارشد اجرایی با حضور در دفتر ارتباطات مردمی استانداری با تعدادی از شهروندان از طریق این سامانه الکترونیکی گفت وگو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری میکنند.
شهروندان در جریان حضور استاندار همدان در سامد موضوعات و درخواستهایی نظیر استمهال وام، اشتغال، آسفالت راه روستایی، رسیدگی به وضعیت شوراها، بازگشایی سالنهای ورزشی و... را با وی مطرح کردند.





















