عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...

ارتباط مردم با استاندار زنجان از طریق سامد

{filetitle} {faces}

استاندار زنجان پس از بررسی و ارایه راهکارهای لازم جهت رفع مسائل ۲۷ نفر تماس‌گیرنده با سامانه سامد، گفت: با حضور در این سامانه، پاسخگویی به مردم به‌صورت آنلاین و انجام بسیاری از امور نیز بدون نامه‌نگاری و بروکراسی‌های اداری انجام می‌شود.



به گزارش ایرنا، فتح‌الله حقیقی در برنامه پاسخگویی امروز چهارشنبه که با حضور روح‌الله بشارت، مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست‌جمهوری صورت گرفت، یادآورشد: در این سامانه روابط تعاملی مدیران و فرمانداران وجود دارد و در حد بضاعت، تماس‌گیرندگان را راهنمایی و مشکلاتشان را رفع می کنند. حقیقی ادامه داد: ارتباط مردمی استاندار با مردم هر ۲ هفته یک بار و هر هفته نیز در ارتباط مستقیم ۳ نفر از مدیران کل استان به همین صورت با مردم استان انجام می شود.



همچنین مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست‌جمهوری نیز با اشاره به برنامه‌های پاسخگویی و دیدارهای مردمی مسئولان استان، گفت: پاسخگویی مستمر و فراگیر مدیران این استان جای مباهات و خوشحالی دارد و اقدام مبارکی است که به‌صورت آنی و همزمان مسایل مردم طرح و اغلب آنها حل می شود.



روح‌الله بشارت تصریح کرد:‌ پاسخگویی مردمی برخط استاندار زنجان از اقدامات بسیار ارزشمند، موثر و بی‌نظیر در کشور است. استاندار زنجان، دلسوز، پای کار و فعال بوده که با وسعت نظر در صدد رفع موانع و مشکلات فراروی افراد مختلف است.



وی افزود: استاندار زنجان به بیش از ۳۰۰ روستا سفر کرده و مشکلات و درد دل مردم را از نزدیک شنیده است و این بهترین مسیر برای حل مسایل موجود در استان است.


کلمات کلیدی

آخرین اخبار