پاسخگویی استاندار خراسان شمالی به تماسهای مردم در حوزه مسائل بانکی
محمدعلی شجاعی اظهار داشت: صدا و سیمای استان میتواند پیگیر روند حل مشکلات مطرح شده در این تماسها از سوی متولیان امر باشد. به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه پس از دومین حضور خود در مرکز سامانه ۱۱۱ به خبرنگاران گفت: همراهی و عملکرد بانکهای استان در پرداخت تسهیلات بهتر از سال پیش شده و بهبود شاخص کسب و کار یکی از مصادیق این امر است.
وی اظهار داشت: سیستم بانکی خراسان شمالی، بهتر عمل کرده است، و بهبود جایگاه استان در شاخص کسب و کار، نشان از بهبود عملکرد سیستم بانکی در یک سال قبل است.
استاندار خراسان شمالی، تصریح کرد: خراسان شمالی پیش از این در شاخص کسب و کار، رتبه ۳۰ در میان استان های کشور را داشت اما بر اساس اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، اکنون در جایگاه ۱۹ قرار دارد.
وی ادامه داد: امروز ۶۰ تا ۷۰ درصد از تماس ها با سامانه ۱۱۱، با موضوع مشکلات بانکی بود و مقرر شد تا پیگیری های لازم در زمینه حل مشکلات و پاسخ به درخواست ها انجام شود.
همچنین به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، در این برنامه مشکلات شهروندان در حوزه بانکهای کشاورزی، سپه، مسکن و ملل مطرح شدند که مدیران بانک عامل موظف به پیگیری موضوعات و اداره کل بازرسی استانداری مکلف به بررسی نحوه پاسخگویی بانک ها به مردم شدند. لازم به ذکر است در بین این تماس های تلفنی محمدعلی شجاعی شنوای مشکلات برخی افراد خارج از موضوع بانکی نیز بود که برای این موارد نیز قول پیگیری بعد از بررسی اداره کل بازرسی استانداری داده شد.
بر اساس این گزارش، استاندار خرسان شمالی اعلام کرده است که در هفته یک بار، با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی تماس مردم استان با سامانه ۱۱۱ خواهد بود و تلاش شده است که هر هفته یک موضوع به صورت تخصصی و با حضور مسوولان مربوط پیگیری شود.




















