طرح درخواستهای مردمی با استاندار خراسان رضوی از طریق سامد
محمدصادق معتمدیان روز دوشنبه بهطور مستقیم پای صحبتها، درد دلها، درخواستها و پیشنهادات ۴۰ نفر از شهروندان خراسانی نشست تا گره از مشکلات آنها بگشاید.
استاندار خراسان رضوی در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: شبکه دولت با ایجاد سامانه سامد امکانی را فراهم کرده است تا مردم بتوانند بدون واسطه با مدیران در ارتباط باشند.
وی افزود: مردم میتوانند بدون واسطه با فرمانداران، مدیران کل و تمام مسوولان استانی در ارتباط باشند و مسوولان پیگیر حل مشکلات مردمی خواهند بود.
پاسخگویی 172 مدیر در سامد طی یکسال
امسال تاکنون در چارچوب فعالیت سامانه سامد ۱۷۲ مدیر ارشد استانی شامل استاندار، معاونان وی و مدیران کل دستگاههای اجرایی به صورت برنامه ریزی شده هر هفته با حضور در محل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خراسان رضوی بطور مستقیم پاسخگوی پرسشها، مشکلات و درخواستهای آحاد مختلف مردم بودهاند.
معاون ارتباطات مردمی دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی در این زمینه گفت: مدیران ارشد همه دستگاههای اجرایی در چارچوب سامانه سامد از طریق شماره تلفن ۱۱۱ هر هفته پاسخگوی تماسهای مردم هستند.
علی اصغر ادبی افزود: استاندار خراسان رضوی نیز به عنوان مقام عالی استان در همین بستر پاسخگوی تماسهای شهروندان از اقصی نقاط این استان بود.
وی درخواست تسهیلات بانکی، شتاب در اجرای پروژههای عمرانی، تقاضای کمک معیشتی، اشتغال و تقاضای جابهجایی محل خدمت را بخشی از موضوعات مطرح شده از سوی مردم در تماسهای امروز آنان با استاندار خراسان رضوی برشمرد.




















