سامد راهکاری مناسب و کمهزینه برای رسیدگی به درخواستهای مردم
استاندار قزوین گفت: طرح حضور مدیران در سامد و پاسخگویی به تماس های مردم همواره ادامه خواهد داشت و همه مدیران کل موظف به حضور در این سامانه و پاسخگویی مشکلات مردم می باشند.
طرح ملی سامانه 111 در راستای تقویت و یکپارچگی ارتباطات دولت و مردم
یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی 111 است که همه آحاد ملت میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود از دولت را با آن مطرح کنند.
پاسخگویی مستقیم مدیران دستگاههای اجرایی به مطالبات مردم در سامد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: مهمترین ویژگی و کارایی سامانه سامد این است که خواستهها و مشکلات تماس گیرندگان در بازه زمانی معین، عملیاتی شده و نتیجه اقدامات نیز در اسرع وقت به مخاطبان گزارش میشود.
پاسخگویی مدیران و مسئولان استانداری خراسان رضوی به مردم از طریق سامانه سامد
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: برخی از معاونان استاندار و مدیران کل دفاتر استانداری از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم پاسخگوی مردم شدند.
سامانه سامد، پل بی واسطهی ارتباط مردم با مدیران
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، یکی از ابتکارات دولت تدبیر و امید برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و پل بیواسطه ارتباط مردم با مدیران بوده و بسیاری از فرایندهای طولانی و زمانبر اداری را حذف کرده است.
پاسخگویی استاندار گلستان به مطالبات مردمی استان
حقشناس استاندار گلستان از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی سامد به مشکلات، درخواستها و مطالبات مردم نقاط مختلف این استان پاسخ داد.




















