عبارت خود را درج و جهت جستجو Enter را بفشارید ...
لیست اخبار صفحه :74
سامد؛ بستری مناسب برای تعامل آسان ملت و دولت

سامد؛ بستری مناسب برای تعامل آسان ملت و دولت

حضور مدیران در سامد فرصت مناسبی برای ارزیابی و آشنایی با نقاط قوت و ضعف دستگاه زیرمجموعه آنان و تصمیم‌گیری برای بهبود عملکرد ادارات است. راه‌اندازی سامد علاوه بر افزایش سطح رضایتمندی عمومی فرآیند خدمت‌رسانی به مردم را نیز تسهیل کرد.

گفت‌وگوی استاندار ایلام با 45 شهروند از طریق سامد

گفت‌وگوی استاندار ایلام با 45 شهروند از طریق سامد

استاندار ایلام معتقد است: ارتباط با مردم در هر شرایطی مهم‌ترین اولویت هر مسئولی است و در این شرایط بیماری کرونا، ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامد یک فرصت مغتنم است که همه باید از آن استفاده کنند.

طرح دغدغه‌های شهروندان گنابادی‌ در سامد

طرح دغدغه‌های شهروندان گنابادی‌ در سامد

فرماندار گناباد گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به‌عنوان یکی از اقدامات شاخص دولت تدبیر و امید نقش مهمی در کاهش بوروکراسی اداری و ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولان و انتقال مشکلات آنان به بخش‌های دولتی و افزایش اعتماد عمومی به مسئولان دارد.

مطالبات عمرانی، بیشترین درخواست‌های شهروندان در سامانه 111 خراسان شمالی

مطالبات عمرانی، بیشترین درخواست‌های شهروندان در سامانه 111 خراسان شمالی

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: در حال حاضر تماس‌های مردم با سامانه 111 فقط درخواست کمک مالی و معیشتی نیست بلکه آنها خواستار عمران و آبادانی مناطق محل سکونت خود هستند.

گره‌هایی که سامد در فارس گشود

گره‌هایی که سامد در فارس گشود

استاندار فارس سامانه سامد را فرصت مناسبی برای بیان مشکلات از سوی شهروندان دانست و گفت: به‌ویژه شهروندانی که فاصله بیشتری با مرکز استان دارند می‌توانند از این طریق با سرعت بیشتری خواسته خود را پیگیری کنند.

طرح مطالبات واردکنندگان با معاون استاندار قم، از طریق سامد

طرح مطالبات واردکنندگان با معاون استاندار قم، از طریق سامد

معاون امور اقتصادی استانداری قم گفت: امروز در سامانه سامد پاسخگوی تلفنی مردم بودیم. در این میان یکی از محورهای مطالبات از سوی واردکنندگان مطرح شد، آنها نقش مهمی در تامین نیاز و اشتغال استان دارند که می‌توانیم از ظرفیتشان استفاده کنیم.

سامانه 111، قابلیتی برای شنیدن بی‌واسطه صدای مردم

سامانه 111، قابلیتی برای شنیدن بی‌واسطه صدای مردم

به تازگی در ارتباط استاندار لرستان با مردم از طریق تلفن 111، ایشان به مدت حدود 2 ساعت به تلفن‌های 21 شهروند پاسخ داد. در استان لرستان بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده استاندار و سایر مدیران پاسخگوی تلفن‌های مردم در شهرهای مختلف استان هستند.

آخرین اخبار